Buch

Lied und populäre Kultur / Song and Popular Culture
-Jahrbuch des Zentrums für Populäre Kultur und Musik 69. Jahrgang – 2024. Popular Music Songwriting as Cultural, Creative and Economic Practice Songwriting von populärer Musik als kulturelle, kreative und ökonomische Praxis-Michael Ahlers; Jan-Peter Herbst; Knut Holtsträter (Hrsg.)
Übersicht
Verlag | : | Waxmann |
Buchreihe | : | Lied und populäre Kultur (Bd. 69) |
Sprache | : | Deutsch |
Erschienen | : | 05. 2025 |
Seiten | : | 304 |
Einband | : | Kartoniert |
Höhe | : | 235 mm |
Breite | : | 165 mm |
ISBN | : | 9783818800512 |
Produktinformation
Popular music revolves around songwriting, as songs are essential to creating a musical Product, along with its performance, distribution, and commercial use. This yearbook sheds light on various historical and contemporary discourses, debates, and issues in popular music songwriting.
Inhaltsverzeichnis
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