Buch
Analytical CRM
-Developing and Maintaining Profitable Customer Relationships in Non-Contractual Settings-Markus Wübben
Übersicht
Verlag | : | Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler |
Buchreihe | : | Applied Marketing Science/Angewandte Marketingforschung |
Sprache | : | Englisch |
Erschienen | : | 09. 10. 2008 |
Seiten | : | 263 |
Einband | : | Kartoniert |
Höhe | : | 210 mm |
Breite | : | 148 mm |
Gewicht | : | 389 g |
ISBN | : | 9783834912787 |
Sprache | : | Englisch |
Autorinformation
Dr. Markus Wübben ist wissenschaftlicher Mitarbeiter bei Prof. Dr. Florian von Wangenheim am Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing der Technischen Universität München.
Inhaltsverzeichnis
Fundamentals of Customer Relationship Management.- The Drivers of Cross-Buying Behavior in Non-Contractual Settings.- Stochastic Models for Predicting Customer Activity and Future Best Customers in Non-Contractual Settings.- Support Vector Machines for Predicting Customer Activity and Future Best Customers in Non-Contractual Settings.- Reflections on Developing and Maintaining Customer Relationships in Non-Contractual Settings.- Customer Relationship Management in the 21st Century.