Bücher - Buchreihe - Sociology of the Arts - (27)
Art and the Challenge of Markets Volume 2
Victoria D. Alexander; Samuli Hägg; Simo Häyrynen; Erkki Sevänen (Hrsg.)
Victoria D. Alexander; Samuli Hägg; Simo Häyrynen; Erkki Sevänen (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2019, 328 S., 9783319878423
Art and the Challenge of Markets Volume 1
Victoria D. Alexander; Samuli Hägg; Simo Häyrynen; Erkki Sevänen (Hrsg.)
Victoria D. Alexander; Samuli Hägg; Simo Häyrynen; Erkki Sevänen (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2019, 348 S., 9783319878270
Connecting Arts and Place
Eleonora Redaelli
Eleonora Redaelli
Springer International Publishing, 2019, 237 S., 9783030053383
Contemporary Art from Nigeria in the Global Markets
Jonathan Adeyemi
Jonathan Adeyemi
Springer International Publishing, 2023, 215 S., 9783031175367
Feminist Art in Resistance
Elif Dastarlı; F. Melis Cin
Elif Dastarlı; F. Melis Cin
Springer International Publishing, 2024, 182 S., 9783031176401
Managing Culture
Victoria Durrer; Raphaela Henze (Hrsg.)
Victoria Durrer; Raphaela Henze (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2019, S., 9783030246457
Persistent Creativity
Peter Campbell
Peter Campbell
Springer International Publishing, 2019, 290 S., 9783030031183
Regenerating Regional Culture
Jane Frank
Jane Frank
Springer International Publishing, 2018, 285 S., 9783319879321
Sociology of the Arts in Action
Arturo Rodríguez Morató; Alvaro Santana-Acuña (Hrsg.)
Arturo Rodríguez Morató; Alvaro Santana-Acuña (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2024, 343 S., 9783031113079
The Art Museum Redefined
Johanna K. Taylor
Johanna K. Taylor
Springer International Publishing, 2019, S., 9783030210205
The Value of Art Education
Henrik Fürst; Erik Nylander
Henrik Fürst; Erik Nylander
Springer International Publishing, 2024, 186 S., 9783031140631
Visiting the Art Museum
Eleonora Redaelli (Hrsg.)
Eleonora Redaelli (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2024, 177 S., 9783031120916
Art and the Challenge of Markets Volume 1
Victoria D. Alexander; Samuli Hägg; Simo Häyrynen; Erkki Sevänen (Hrsg.)
Victoria D. Alexander; Samuli Hägg; Simo Häyrynen; Erkki Sevänen (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2018, 348 S., 9783319645858
Art and the Challenge of Markets Volume 2
Victoria D. Alexander; Samuli Hägg; Simo Häyrynen; Erkki Sevänen (Hrsg.)
Victoria D. Alexander; Samuli Hägg; Simo Häyrynen; Erkki Sevänen (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2018, 328 S., 9783319646435
Regenerating Regional Culture
Jane Frank
Jane Frank
Springer International Publishing, 2017, 285 S., 9783319650357
Class and the Uses of Poetry
Andrew Smith
Andrew Smith
Springer International Publishing, 2024, 150 S., 9783031664472
Contemporary Art from Nigeria in the Global Markets
Jonathan Adeyemi
Jonathan Adeyemi
Springer International Publishing, 2023, S., 9783031175336
Feminist Art in Resistance: Aesthetics, Methods and Politics of Art in Turkey
Elif Dastarlı; Melis Cin
Elif Dastarlı; Melis Cin
Springer International Publishing, 2023, S., 9783031176371
Innovating Institutions and Inequities in the Arts
Joanna Woronkowicz; Douglas Noonan (Hrsg.)
Joanna Woronkowicz; Douglas Noonan (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2024, S., 9783031592300
Managing Culture
Victoria Durrer; Raphaela Henze (Hrsg.)
Victoria Durrer; Raphaela Henze (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2020, 346 S., 9783030246488
Sociology of the Arts in Action
Arturo Rodríguez Morató; Alvaro Santana-Acuña (Hrsg.)
Arturo Rodríguez Morató; Alvaro Santana-Acuña (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2022, S., 9783031113048
The Art Museum Redefined
Johanna K. Taylor
Johanna K. Taylor
Springer International Publishing, 2020, 214 S., 9783030210236
The Hidden Side of the Creative City
Joaquim Rius-Ulldemolins; Juan Arturo Rubio-Arostegui; Verònica Gisbert-Gracia (Hrsg.)
Joaquim Rius-Ulldemolins; Juan Arturo Rubio-Arostegui; Verònica Gisbert-Gracia (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2022, 214 S., 9783030812515
The Hidden Side of the Creative City
Joaquim Rius-Ulldemolins; Juan Arturo Rubio-Arostegui; Verònica Gisbert (Hrsg.)
Joaquim Rius-Ulldemolins; Juan Arturo Rubio-Arostegui; Verònica Gisbert (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2021, 200 S., 9783030812485
The Sociology of Arts and Markets
Andrea Glauser; Patricia Holder; Thomas Mazzurana; Olivier Moeschler u. a.
Andrea Glauser; Patricia Holder; Thomas Mazzurana; Olivier Moeschler u. a.
Springer International Publishing, 2021, 431 S., 9783030390150
The Value of Art Education
Henrik Fürst; Erik Nylander
Henrik Fürst; Erik Nylander
Springer International Publishing, 2022, 194 S., 9783031140600
Visiting the Art Museum
Eleonora Redaelli (Hrsg.)
Eleonora Redaelli (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2022, S., 9783031120886