Bücher - Buchreihe - Media Business and Innovation - (14)
Digital Transformation in Journalism and News Media
Mike Friedrichsen; Yahya Kamalipour (Hrsg.)
Mike Friedrichsen; Yahya Kamalipour (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2018, 555 S., 9783319802169
Springer International Publishing, 2018, 202 S., 9783319808284
Handbook of State Aid for Film
Paul Clemens Murschetz; Roland Teichmann; Matthias Karmasin (Hrsg.)
Paul Clemens Murschetz; Roland Teichmann; Matthias Karmasin (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2018, 666 S., 9783030101008
Innovation Policies in the European News Media Industry
Hans van Kranenburg (Hrsg.)
Hans van Kranenburg (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2018, 240 S., 9783319832371
Value-Oriented Media Management
Klaus-Dieter Altmeppen; C. Ann Hollifield; Joost van Loon (Hrsg.)
Klaus-Dieter Altmeppen; C. Ann Hollifield; Joost van Loon (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2018, 240 S., 9783319845449
Digital Transformation in Journalism and News Media
Mike Friedrichsen; Yahya Kamalipour (Hrsg.)
Mike Friedrichsen; Yahya Kamalipour (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2017, 555 S., 9783319277851
Employee Engagement in Media Management
Stavros Georgiades
Stavros Georgiades
Springer International Publishing, 2015, 120 S., 9783319162164
Employee Engagement in Media Management
Stavros Georgiades
Stavros Georgiades
Springer International Publishing, 2016, 120 S., 9783319359007
Springer International Publishing, 2016, 202 S., 9783319305103
Handbook of State Aid for Film
Paul Clemens Murschetz; Roland Teichmann; Matthias Karmasin (Hrsg.)
Paul Clemens Murschetz; Roland Teichmann; Matthias Karmasin (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2018, 666 S., 9783319717142
Innovation Policies in the European News Media Industry
Hans van Kranenburg (Hrsg.)
Hans van Kranenburg (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2017, 240 S., 9783319452029
Managing Media Firms and Industries
Gregory Ferrell Lowe; Charles Brown (Hrsg.)
Gregory Ferrell Lowe; Charles Brown (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2016, 382 S., 9783319363394
Managing Media Firms and Industries
Gregory Ferrell Lowe; Charles Brown (Hrsg.)
Gregory Ferrell Lowe; Charles Brown (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2015, 382 S., 9783319085142
Value-Oriented Media Management
Klaus-Dieter Altmeppen; C. Ann Hollifield; Joost van Loon (Hrsg.)
Klaus-Dieter Altmeppen; C. Ann Hollifield; Joost van Loon (Hrsg.)
Springer International Publishing, 2017, 240 S., 9783319510064