Bücher - Buchreihe - Higher Ed - (32)
Unleashing Suppressed Voices on College Campuses
Kandace G. Hinton; Valerie Grim; Mary F. Howard-Hamilton; O. Gilbert Brown u. a.
Kandace G. Hinton; Valerie Grim; Mary F. Howard-Hamilton; O. Gilbert Brown u. a.
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2021, 332 S., 9781433186028
"When Race Breaks Out"
Helen Fox
Helen Fox
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2013, 270 S., 9781433124846
A Long Way to Go
Darrell Cleveland (Hrsg.)
Darrell Cleveland (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2004, 275 S., 9780820463667
Anti-Intellectualism in American Media
Dane S. Claussen
Dane S. Claussen
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2003, 280 S., 9780820457215
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2009, 192 S., 9781433102110
Chaos Theory and Higher Education
Marc Cutright (Hrsg.)
Marc Cutright (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2001, 258 S., 9780820451107
Disturbing Practice
Avner Segall
Avner Segall
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2002, 203 S., 9780820451022
Finding Our Way
Richard J. Mezeske; Barbara Mezeske (Hrsg.)
Richard J. Mezeske; Barbara Mezeske (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2004, 221 S., 9780820461786
Going Inward
Susan Diana Longerbeam; Alicia Fedelina Chávez (Hrsg.)
Susan Diana Longerbeam; Alicia Fedelina Chávez (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2016, 226 S., 9781433131035
Going Inward
Susan Diana Longerbeam; Alicia Fedelina Chávez (Hrsg.)
Susan Diana Longerbeam; Alicia Fedelina Chávez (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2016, 226 S., 9781433131042
Heightened Performative Autoethnography
William M. Sughrua
William M. Sughrua
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2016, 239 S., 9781433132926
Heightened Performative Autoethnography
William M. Sughrua
William M. Sughrua
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2016, 239 S., 9781433132933
Higher Education at a Crossroads
Paul R. Geisler
Paul R. Geisler
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2006, 254 S., 9780820479149
Higher Education for Democracy
Steven A. Schapiro (Hrsg.)
Steven A. Schapiro (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2000, 292 S., 9780820441078
29,95 €
Innovative Approaches to Educational Leadership
Carrie Rogers; Kofi Lomotey; Adriel Hilton (Hrsg.)
Carrie Rogers; Kofi Lomotey; Adriel Hilton (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2017, 252 S., 9781433133114
Innovative Approaches to Educational Leadership
Carrie Rogers; Kofi Lomotey; Adriel Hilton (Hrsg.)
Carrie Rogers; Kofi Lomotey; Adriel Hilton (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2017, 252 S., 9781433133121
Leadership, Equity, and Social Justice in American Higher Education
C.P. Gause (Hrsg.)
C.P. Gause (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2015, 398 S., 9781433126697
Leadership, Equity, and Social Justice in American Higher Education
C.P. Gause (Hrsg.)
C.P. Gause (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2017, 398 S., 9781433126680
Life, Culture and Education on the Academic Plantation
Dierdre Glenn Paul
Dierdre Glenn Paul
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2001, 129 S., 9780820445625
Power, Teaching, and Teacher Education
Christine Sleeter
Christine Sleeter
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2013, 274 S., 9781433121432
Power, Teaching, and Teacher Education
Christine Sleeter
Christine Sleeter
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2013, 274 S., 9781433121449
Reclaiming the Public University
Judith Summerfield; Crystal Benedicks (Hrsg.)
Judith Summerfield; Crystal Benedicks (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2007, 292 S., 9780820481524
Teaching Teachers
Joe L. Kincheloe; Alberto Bursztyn; Shirley R. Steinberg (Hrsg.)
Joe L. Kincheloe; Alberto Bursztyn; Shirley R. Steinberg (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2004, 273 S., 9780820449296
Teaching, Learning and Intersecting Identities in Higher Education
Cerri Banks; Susan M. Pliner (Hrsg.)
Cerri Banks; Susan M. Pliner (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2012, 230 S., 9781433113130
Teaching, Learning and Intersecting Identities in Higher Education
Susan M. Pliner; Cerri Banks (Hrsg.)
Susan M. Pliner; Cerri Banks (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2012, 230 S., 9781433113147
Unleashing Suppressed Voices on College Campuses
O. Gilbert Brown; Kandace G. Hinton; Mary Howard-Hamilton (Hrsg.)
O. Gilbert Brown; Kandace G. Hinton; Mary Howard-Hamilton (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2007, 367 S., 9780820481333
Urban High School Students and the Challenge of Access
William G. Tierney; Julia E. Colyar (Hrsg.)
William G. Tierney; Julia E. Colyar (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2009, 195 S., 9781433105890
Voices of Experience
Mary-Ann Winkelmes; James Wilkinson (Hrsg.)
Mary-Ann Winkelmes; James Wilkinson (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2001, 131 S., 9780820449012
When «Minorities are Strongly Encouraged to Apply»
Darrell Cleveland (Hrsg.)
Darrell Cleveland (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2008, 319 S., 9780820471211
When Race Breaks Out
Helen Fox
Helen Fox
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2017, 262 S., 9781433134784
Women Faculty of Color in the White Classroom
Lucila Vargas (Hrsg.)
Lucila Vargas (Hrsg.)
Peter Lang Publishing Inc. New York, 2002, 350 S., 9780820449944