Artikel


Policy and Pedagogy with Under-three Year Olds: Cross-disciplinary Insights and Innovations

Policy and Pedagogy with Under-three Year Olds: Cross-disciplinary Insights and Innovations

 




Übersicht


Typ : Buchreihe
Verlag : Springer International Publishing
Mitmachen / Fehler gefundenGern kannst Du bei Kritikatur mitmachen. Als kultureller Verein, Verlag, Buchhandlung oder als Nutzer angemeldet, bieten sich Dir vielfältige Möglichkeiten, sich zu präsentieren.

Auf dieser Seite befindet sich eine falsche Angabe oder es fehlt Information. Gib uns Bescheid, um hier nachzubessern.

»Policy and Pedagogy with Under-three Year Olds: Cross-disciplinary Insights and Innovations« als Buchreihe bei Büchern (Auswahl)


First Transitions to Early Childhood Education and Care
First Transitions to Early Childhood Education and Care
(Re)conceptualising Children’s Rights in Infant-Toddler Care and Education
(Re)conceptualising Children’s Rights in Infant-Toddler Care and Education
Affective Early Childhood Pedagogy for Infant-Toddlers
Affective Early Childhood Pedagogy for Infant-Toddlers
Affective Early Childhood Pedagogy for Infant-Toddlers
Affective Early Childhood Pedagogy for Infant-Toddlers
(Re)conceptualising Children’s Rights in Infant-Toddler Care and Education
(Re)conceptualising Children’s Rights in Infant-Toddler Care and Education
First Transitions to Early Childhood Education and Care
First Transitions to Early Childhood Education and Care