Artikel


Electronic Commerce & Digital Markets

Electronic Commerce & Digital Markets

 




Übersicht


Typ : Buchreihe
Verlag : Books on demand, Books on Demand
Mitmachen / Fehler gefundenGern kannst Du bei Kritikatur mitmachen. Als kultureller Verein, Verlag, Buchhandlung oder als Nutzer angemeldet, bieten sich Dir vielfältige Möglichkeiten, sich zu präsentieren.

Auf dieser Seite befindet sich eine falsche Angabe oder es fehlt Information. Gib uns Bescheid, um hier nachzubessern.

»Electronic Commerce & Digital Markets« als Buchreihe bei Büchern (Auswahl)


Social Contagion as a Driver of Digital Product Use
Social Contagion as a Driver of Digital Product Use
Multi-Screen Behavior: Implications on Media Usage and Advertising Effectiveness
Multi-Screen Behavior: Implications on Media Usage and Advertising Effectiveness
Consumer Behavior and Behavioral Biases in the Sharing Economy
Consumer Behavior and Behavioral Biases in the Sharing Economy
The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions
The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions
Behavioral Consequences of Dynamic Pricing
Behavioral Consequences of Dynamic Pricing
Impact of Delivery Time on Consumer Behavior in Quick Commerce
Impact of Delivery Time on Consumer Behavior in Quick Commerce